Nur5516 Meryeminannesi20 bebek arabasını kullanıyorum çok memnunum ikinci bebek geliyor onada kullanacağım tas gibi hala
avannee Meryeminannesi20 ben beşiğini ve bebek arabasını aldım henüz kullanmadık ancak kaliteli duruyor
mihros97 Meryeminannesi20 park yatağı ve bebek arabasını aldık park yatak güzel, arabayı henüz kullanmadık ama gerçekten kaliteli duruyor, bizim ki elele plane kabin boy diye geçiyor umarım memnun kalırız
Bimiyendis Meryeminannesi20 abimle hem park yatakta hem bebek arabasında elelenin ürünlerini aldılar, çok memnunlar
momlife10 Meryeminannesi20 madre park besik ve mido 2 bebek arabası aldım kaliteli anne bebek çantası da aynı sekilde
Busekose Gulcan0643 bende aynı şekilde düşünüyorum otomatik olarak huggy ve elele arasında kaldım burda çoğu kişi onu önerdi aldım bakalım umarım bebislerimizde sever 🙏😍