Meryeminannesi20 Araç gereç kullanan varmı? Yerli üretim diye gördüm ama bilen varmı ona göre seçim yapmak istiyorum.
Busragokhan0911 Meryeminannesi20 bebek arabası aldım. Hiç kullanmadım evde bir kaç sürüş yaptım güzeldi ☺️
tugcesakzci Meryeminannesi20 park yatağını aldık bugün geldi kurduk baktık güzel kaliteli, çok beğendik biz
Busragokhan0911 Meryeminannesi20 elele mido. Hem kabin tipi hem pusetli de kullanıyor. Oğlumun travel arabası vardı omda çok bunalmıştık. Hantaldı. O yüzden bu arabayı istedim katlanabiliyor
Busekose Meryeminannesi20 anakucağı siparişi verdim dormire 2 uygulamada çoğu kişi almış memnun kalmışlardı baya bakalım deneyip göreceğim 🥲
Busekose Gulcan0643 bende aynı şekilde düşünüyorum otomatik olarak huggy ve elele arasında kaldım burda çoğu kişi onu önerdi aldım bakalım umarım bebislerimizde sever 🙏😍
Meryeminannesi20 Güle güle kullanın hanımlar ozaman gayet güzel kullanışlı bende bakabilirim işte aklımda bi soru var yerli üretim mi