20+3 olduk bizde oğluşumla nerdeyse bir haftadır özellikle akşamları kıpır kıpır maşallah. Çarşamba günü de detaylı ultrasona gireceğiz Allahın izniyle bir şey çıkmaz inşallah. Kızlar benim bu aralar koltuk altımda enfeksiyon çıktı bir hafta antibiyotik kullandım doktor kontrolünde ama tam geçmedi ağrısı da oluyor. Bir de hemoroid vardı bende hamilelik öncesi arada ağrı yapıyordu 2-3 gündür yine şişlik ve ağrı çekiyorum napıcam bilmiyorum. Böyle sorunlar yaşayan var mı acaba?