Pamuk selamlar . 19+6 oldum. 18 den beri bildiğin vuruyor karnıma hissediyorum. Bu 2. Gebelik . Doğum 24 mart gibi görünüyor ama sezaryen olacağı için belki 15inde olur. Detaylı için 20 kasıma gün aldım. Doktorum devletteki detaylı ultrason u beğenmiyor. 2000 tl dediler özele gideceğim. Onun dışında 2. De erkek olcak. Bazen iyiyim bazen halsiz kötü çok değişiyor. Geçen hafta ful yattım hastaydım.