Zuuuhhhaaalll yok canım bu bulgularla net down denemez zaten,yani önde gidebilir bununla asla alakası yok,bende 37yaşındayım ben o testler kafamı karıştırmasın diye yaptırmadım,riskli gebeliğe gidiyorum detaylıya da girdim benim de şimdilik normal gidiyor en azından öyle biliyorum,Allah sağlık versin inşllh sağlıkla alırız kucaklarımıza,benim 4.çocuğum olacak onlarda da bu testlerin hiç birini yaptırmadım çünkü net değiller,takılma bu kadar hamileliğin tadını çıkar