Merhaba kızlar . Göğüs kalkanı sizce gerekli mi ilk doğumumda göğüs ucu yarası yaşamadım hiç ama sütüm aktı hep bende o yüzden almak istiyorum. Kullanan var mı gerekli mi sizce doğumdan sonra hep süt akar mı ilk diye mi öyle oldu birde Philips mi mycey mi almalıyım mycey daha uygun kullanıp memnun kalan var mı ?