gizemmreee Hilalaydink evet çok zor beklemek her ay olumsuz sonuç almak 😟 rabbim inşallah test sonucunu pozitif görmeyi nasip eder ne zaman yapıyorsunuz?
gizemmreee Hilalaydink çok dikkat et kendine kabak çekirdeği ye canım avokado falan inşallah tutunur bebeğin ❤️
Hilalaydink gizemmreee çok teşekkür ederim insallahhhh, kahvaltıda avakado haşlanmış yumurta falan yiyorum gün içinde mutlaka 1 havuç yiyorum havuç da bebeğin tutunmasına katkı sağlıyormuş kabak çekirdeği de aldırtırım onu bilmiyordum
gizemmreee Hilalaydink evet canım kabak çekirdeği de günde 1 avuç yemeğe çalış inşallah rabbimin izniyle tutunacak ❤️😞 tek embriyo muydu? Kalitesi neydi?
Hilalaydink gizemmreee anladım doktorunuz o şekilde uygun gördü demekki hayırlısı olsun sağlıkla kucaklarımıza alalım insallah