Kızlar merhabaa, yarın transfer oluyorum, hem çok heyecanlı hem de biraz korkuyorum. Aylardır bu günü heyecanla bekliyorduk ama içimde değişik bi his var. Ne yapacağım süreç nasıl ilerleyecek, sonucu ne olacak, ya bir şey olursa vs diye düşünmeden edemiyorum. Bu konuda tecrübeli olanlar varsa transfer sonrası nelere dikkat ettiniz ne zaman duş aldınız ne zaman günlük yaşantınıza döndünüz, sonucunuzu ne zaman aldınız hangi ilaçları kullandınız vs gibi yardımınızı bekliyorum. Bir de dua ederseniz çok mutlu olurum ❤️❤️