kusay1811 normal doğumu da sezeryanı da yaşamadan bilemezsiniz. Ben de doğumdan biraz korkuyorum. Kendimi iyi hikayeler dinleyerek rahatlatıyorum. Kadınlar ve diğer canlılar hep normal şekilde doğum yapıyor, evet sancısı var ama hafif geçiren, ne olduğunu anlamadan bebeğini kucağına alan çok insan var. Bizim fıtratımızda var normal doğum. Vücudumuz bunun için çalışacak, kolaylık sağlayacak. Akışına bırakın, rahatlamaya çalışın. Bebek yolunu bulur, siz yeter ki rahat olun, sakin kalın. Ben de normal doğum istiyorum. Aksi bi durum olursa mecburen sezeryan olur, ona bir şey yapamam.
Ayrıca anne sağlığı için de bebek sağlığı için de en uygunu normal doğum. Anne için vücudun yenilenmesi demek, üniversitede anne cocuk sağlığı dersinde , dogum kadin icin yeniden doğmak gibidir derdi. Bebek için de kanaldan geçerken anneden yararlı sıvılar alıyormuş. Dünyaya adapte olmasını, o kanaldan geçmesi kolaylaştırıyormuş. Bilimsel olarak araştırmalar da bunu söylüyor.
Rabbim hepimize sağlıkla, sıhhatle, kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin. 🌹❤️