Hiilal0606 Gizemdagci07 sümüksü bişey geliyor benimki kanlıydı kansız da olabiliyormus alttan muayene tetiklemiş benim nişanımı
elisa38 Hiilal0606 yaa benden bu gün 38+4 deyiz sarı sümüksü şeklinde geldi Nisan mi oluyo kanlı değil di bi kaç kere geldi
Hiilal0606 elisa38 bazıılarının kansız oluyormus sümüksüyse nişan diyorlar ama benim dünden beri geliyor kanlı hala açılmam 1 cm
Seniz6774 Hiilal0606 benim birinci doğumumda gece 3.30 gibi Nişan geldi öğlen 12.15 te dogum yaptım. Şimdi ikinciye hamileyim inşallah bunu da sağ salim dogum yapmak nasip olur
Hiilal0606 Seniz6774 inşallah 🙏benim hala sancım var doktor 3 dkda bi olunca gel dedi bekliyorum bakalım inşallah açıklığım olmustur benimde