Mucizemm05 me kadar güzel.. Normal doğum içimde hep bir ukte kalmıştı. İlk gebeliğimde ne kadar normal doğum istememde acil sezeryan ile bebeğim doğmuştu. Her ne kadar suyum gelse de acı ve ıkınma hissi hiç olmamıştı. Suni sancı vermişlerdi, hissetmemiştim. Doktor sancı yükselince ıkın diyorlardı, sancım yok diyordum. Bekleye bekleye acil sezeryana almışlardı.
Şiödi tam 3,5 yıl geçti. İkinciye hamileyim. 15. Haftamdayım.
Allah nasip ederse bende yurt dışında doğum yapacağım. Beni neler bekliyor bilmiyorum. Erken doğum riskim var. Serklaj bile yapabilirler.
Bu hafta içi gidip bi perinatolog ile görüşeceğim.
Belki bana da böyle güzel bir doğum nasip olur bilmiyorum.
Allahım ne güzel bir doğum nasip etmiş size, bebeğinizi güle güle büyütün.