SuzanOktay benim kendi doktorumda bebeğini 37 hafta içerisinde 2200 gram doğurmuş çözüm olsa kendi doktor kendi çözüm arar bulurdu üzülmeyin , o suni sancı ile normal doğumu denemiş doğurmuş ama olmasa sezeryan olurdum dedi…
Rabbime emanetsiniz inşallah hersey hem evladınız hem sizin sağlığınıza uygun ilerler. Herşey bizler için doğduktan sonra daha hızlı kilo alıyorlar o yüzden anne karnında durmasının anlamı olmuyor diyorlar