cicek867 Ocak ayında doğum yapıcam inşallah doktorum klinik o yüzden hastaneden ücret alamıyorum alan aralık Ocak gibi doğum yapıcak olanlar var mı Bursa’dan kime nerede olucaksınız ve ortalama fiyatlar paylaşalım fikir vermiş olalım birbirimizeee :))
mervesrhn16 cicek867 çekirge doruk 17 bin . 34. Haftadan sonra hastane ile görüşüp sabitleme yaptırabilirsiniz . Ocak ayında tekrar zam gelir büyük ihtimalle
2cocukluu-annee cicek867 fiyatlari 35. Haftada sabitliyolar suan cekirge doruk fatos yigitturk dogum 13 bin ocaga kadar zam gelmez dediler
cicek867 Sizin ne zaman ve doktor ücreti içinde mi doktorum klinikte olduğu için ona sormadan birşeyde yapamıyorum 6.aydayım şimdiden konuşmalı mıyım
Pelinn22 cicek867 normal doğum bekliyorum. Ya kasım sonu ya da aralığın ilk haftası olacak gibi. Aslında medicana düşünüyordum doktorum orada ama 30 bin çok fazla geldi. Nev anadolu için de fiyat sordum arayıp ama söylemediler. Giderek öğrenmek gerekiyormuş.
cicek867 burcusami alabilirim ama doktorum dışarıdan o ne ister nasıl olur yada doktor dışarıda olunca hastane farklı fiyat veriyormuş sanırım o yüzden netleştiremiyorum 29 a giricem sizce kendi doktorumla konuşmalımıyım artık
cicek867 Pelinn22 inşallah sağlıkla gelsin bebiş Nilüfer doruğada iyi diyorlar banada çok geldi Medicana doğrusu
burcusami cicek867 sekreteri yok mu ondan alabilirsin, benimde öyle doktorum disaridan gelicek sekreterden aldım bilgi
Pelinn22 cicek867 inşallah canım hepimize nasip olsun sağlıkla almak kucağımıza. Bakalım bana da şimdilik doruk daha makul geliyor
tugba04 cicek867 Ben hayat hastanesine gidiyorum 26 haftalığım geçen hafta doğum için sabitleme yaptım 18binden doğumum ocakta ve ocakta bana en az %30 %40 daha zam gelecek dediler o yüzden bizde erken ödeme yaptık
Elfdml tugba04 Sezeryan mı normal doğummu bu fiyat acaba bide yeni fiyatları ne kadar olucakmış biliyormusunuz
Nursemom_ Biz de özel kliniğe gidiyoruz ama bizim doktorun anlaşmalı hastaneleri var onlarda fiyat olarak bayağı yüksek sizin doktorun yok mu acaba
cicek867 Nursemom_ tabiki var doktorun anlaşmalı 4 hastanesi varr haftaya kontörlük var artık seçim yapıp şimdiden ödemek mümkün mü diye sorucam bende ona göre hesap yapayım diye düşünüyorum
cicek867 Nursemom_ artık konuşmalı mu 29 hafta olucam önceden ödeme kabul eder mi bunlar kafamı karıştırıyor sizin kimdir doktorunuz
Nursemom_ cicek867 canım ben de sormuştum benim haftam daha çok yeniydi o zaman daha sonra konuşuruz demişti ama her gün zam geliyor dedim oda bana biraz daha gittim dedi ama senin haftan biraz daha benden ileri bence artık sen anlaşma yap ki sabitlensin fiyat bizim hastanelerde de Pembemavi Jimer doruk Nilüfer var ama genellikle doktor pembe mavi de doğum yaptırıyor ben de pembe mavi istemiyorum fiyat olarak çok yüksek
Kubraaa65 Kızlar bende bursadayım öneriniz varmı doktor bayan istiyorum ilgili ve güleryüzlü olsa çok iyi olur
cicek867 Kubraaa65 benim doktorum Özlem başak üstünyurt kükürtlüde kliniği var çok memnunum çok sakin çok bilgili ilgili bir doktor deneyin derim
cicek867 Nursemom_ süper haftaya konuşuyorum o zaman çünkü doktorlar sormadan söylemiyorlar anladığım kadarıyla :)