Bnde 4 kere kimyasal geçirdim yumurtanın veya spermim ikisinden birinin sağlıksız olması sonucu oluyor çok araştrdm pıhtılaşma kimyasal yapmıyormuş boş gebelk ya da belli bi haftadan sonra kalp durmasna sebep oluyormuş bi kere geçirdiyseniz anlamı yok 2 veya daha fazla olursa araştırılmalı ve evet kimyasal gebelik sonrası korumma gerekmiyor Rabbim gönlünüze göre versn 🙏