3543Zz canim bende kimyasal gebelik gecirdim sonrasinda hemen oeşine hamile kaldim oglum var 3 yasinda simdi ikinciyi duşunuyoruz hatta bekkiyiruz 10 kasimda ögrenicem belkide hamileyim belirtilerim var yani acıkcası erken ögrenmeyin bu yüzsen diyor doktorlar cünki sagliksiz gebelik oldumu vucüt adet kanamasiyla atiyor canim peşinede hizli tutuyor ama yinede doktoruna danişarak ilerlenmen daha dogru olur