annelik_4 Cankuss35 banada baktirdilar toksoplazma önemliymiş zaten bide karaciğer değerlerimede bakıldı devlete gittim canım orda yaptırdılar bazı doktorlar çok ilgisiz oluyor siz sorun bence
annelik_4 Boncukk123 bilmiyorum canım benim sağlık ocağında ki ebe söylemişti bana doğum doktoru sadece bana folik asit verdi