Cankuss35 sağlık ocağında beta,TSH,ferittin,Alt,Ast,glukoz,demir,crp ve kan gazları,hemogram testleri yapıldı sonrasında 6.haftada normal doktora gittim ordada kan grubu,TSH,serbest t3,serbest t4,hepatit b,idrar tahlili,idrar kültürü ve daha bı çok tahlil istediler hepsini verdim ayrıca 10 gün sonra gittim sonuç için kalp atışını duydum artık bana herhangi test yapılmadı çünkü ilk gidisimde yaptım hepsini bende tiroid çıktı beni tiroid doktoruna yönlendirdi gebelikte çıkıyor diyorlarda bakalım inşallah ilerlemez ama sizin nasıl yapılmadı şaşırdım belkide bütün sağlık ocakları veya hastaneler veya doktorlar aynı değil diye düşünüyorum