Dneglr Bburrcu canım ya ben senı bu oaylasımı yapan arkadas sandım tansıyon düşmesi normal bence ya ama sende doktora görün istersen tansıyon ilacı verırler belki
Dmrhzn Kızlar çok korktum ama sıkıntı yokmuş evde ki cihaz yanlış ölçümüş sağlık ocağına gittim 10.6 çıktı normal dedi ama baş dönmesi göz kararması yaşıyorum bu günlerde