1palyaco erken farkedince beklemek zulüm gibi geliyor ama ben doktora gitmek icin 6+2yi bekledim. Keseyi de gördük. Kalbini de dinledik.
Erken gidince görmeyince ister istemez stres oluyor. Boş gebelik olabilir korkusu oluyor. Tavsiyem 7ye yakın gidin.
O zamana kadar da gidip saglık ocagından kan değerlerinize baktırın. Hamilelikte istenen kanları aldırın. Vakit gecmiş olur hemde elinizde bütün değerlerle gitmiş olursunuz.
Alalh korusun bi tiroid yada başka bi problem varsa ilac başlanıyor hemen🙏🏼