Deletedmom_116 tabi öyle. İnşallah hepimiz hamilelik sürecini güzel, sakin, rahat geçiririz. Evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza alırız. Sağlıkla büyütürüz İnşallah. Allah yardımcımız olsun 😊 her şeye, her zorluğuna rağmen kucağımıza alınca, yüzünü görünce veya anne deyince hepsine değiyordur. Rabbim hepimize bu güzel duyguyu tattırsın. 🌹