Gamze_cnky 25 gün önce doğum yaptım, hamileliğinizin keyfini çıkarın ve uyuyun. 😄 o kadar özledim ki gece yatıp sabah 10 da kalkmayı. 🙁 Doğumdan da çok korkmayın. Geçiyo 🌞 uyumayı çok özleyeceksiniz, yatın 🌛😄 göbüşünüzu de özlüyorsunuz , bol foto çekin 🤰🏻
Gamze_cnky Edaaa123 Herkese ne zaman geçer diyip duruyorum 😅 sizce ne zaman geçer en azından bir tik😭😄 zorluyor 🙁
Gamze_cnky Seyma-nur_ergn Yok yok sen yine de uyu😄 hiç sevmem böyle cümleleri ama, doğur da gör sen 😀 max 2 saatte bir kalkıyorsun , uykunun en tatlı yerinde 😄😭 kucağımda ama tekmelerini özledim, 😍 😄
Deletedmom_116 Seyma-nur_ergn bel ağrısı gecmiyo ama bı bendemi bilmem benim beş ay olası oldu hala belim agrir
Gamze_cnky sevaldqn1 Benim de hamilelikte sırtım çok ağrıyordu , ama tatlı zamanlarmış hamilelik 😍 doğurmak da inanılmaz , tarifsiz ama yorucu😍 yatın uyuyun😬😬😬
Gamze_cnky Deletedmom_116 15 gün sonra yazarım o zaman sana😄 kesin bilgi mi kırkından sonra bi tık düzelmesi 🧐 uyuyamıyorum anam bacım😭😁😁
Masalhira34 Deletedmom_116 valla benim oğlum 2 yaşında hala akşam yatıp sabah kalkmasın gece en az 3 kere uyanıyor. Birde 4.5 yaşında kızım var gece tabi ya cisi geliyor ya üstü açıliyor derken daha 4,5 yıldır deliksiz uyku uyumadım şöyle akşam yatsam sabaha kadar uyusam diye hayal kuruyorum, az kaldı oğlumda deliksiz uykuya geçer derken yine hamileyim uykular haram oldu 😂😂😂
Kelebekmisaliihayat Gamze_cnky herkes geride kalanı özlüyor. Şimdiki zor geliyor. Bu süreç geçince belki bunu da özlersiniz 😊 Rabbim evlatlarımızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Her süreç gibi bu da geçer. 40ı çıkınca rahat oluyormuş, öyle diyorlar, ben diyenlerin yalancısıyım 😅
sevaldqn1 Gamze_cnky bel ağrısı mahvediyor gelen geçene dua ettiriyorum artık doğurayım diye bir yandan da korkuyorum tabi🫣
BirazbundanBirazondan1 Gamze_cnky 42. Günden bildiriyorum. Bir gün gece uyumuyor bir gün sonrada gündüz uyumuyor. Bıraktığın zaman canı yanmışcaaına ağlaması var. Geçmeyen gaz sancısını da sayalım🥴
momqq Ayy akşam güldür güldürün eski bi bölümünü izledim eşime de dedim bizi böyle günler bekliyor 😁😁 tam uyuyolar bebek ağlıyor anne baba yarisiyor ben bakicam ben vericem die mama veriolar yatiolar geri ağlıyor gazını çıkarıyorlar tam yatiolar geri ağlıyor bezini degstriolar snra ki aglamada baba duymazdan geliolar anne babayi dürtüyor kalk ağlıyor die baba en son kızıyor yat artkk ne istiyorsun die gerctkten normal hayatı anlatmslar insan doluyo doluyo kiziyor da Smdi snra bebek uyuyunca o masum anını görünce pişman oluyor sbaha kadar beklerim seni sen raht uyu yetrki dioruz cnku artk uykumuz açılmış oluyor 😁😁 annelik babalık gerckten çok zorr ama geçiyorr kızım 6 yaşnda hala gece kalkiyorm üstünü örtüyorm o beni ağlayarak uyandrmasada ben hep tedrgin yarı uyuyorum o bebek rahme düştüğü gün başlıyor artk 😁😁
Gamze_cnky Hayatatli309 Yok ilk bebeğim ama yine de uyunmuyor. 😅 sağlıklı olsunlar da dayancaz 😅 tek gözüm kapalı yaşamaya alıştım😅