Kalbimmmmm Haticer bende şimdi çıktım kontrolden 34+1de 2100gram dedi biraz geride dedi tedirgin oldum sizceee
Ebrulikk Kalbimmmmm bende 34de aynı dedi biraz zayıf haftaya iyi bak dedi benimde canım sıkıldi salı tekrar gidecem insllah almıştır
tuq_ba Haticer bende 35 te 2700 dedi doktorum biraz iri dedi zaten iki oglumda 4 bucuk kilo dogmustu buda iri dogacak galiba🥰
masal_94 tuq_ba bende aynı 35 haftamdayim kontrolüm vardı 2782 çıktı benimde doktorum iri bebek dedi 😀😀
Suprizzm34 Kızlar 35 haftadasınız ya bende öleyim acaba sizinde kasılmalarınız var bebek içerde bır tarafa toplanıyor cok
KE_A Ben bu 36.haftada gittigimde 3.055 dedi doktor , banada doktor kilosu iyi dedi, ama ben muz kaşar peynir ıspanak yumurta bunları çok tükettim, bunlar bebeğe kilo aldırıyor bilginiz olsun, şimdi 3 kilo olduğunu öğrenince bıraktım muz filan yemeyi 😅
Deryagkn Cgllay son gidişimde gelişimi gayet iyi dedi ondn önceki kontrollerde hep 1 hafta falan ilerde gidiyordu oyle diyordu doktorum pazartesi kontrolüm var 36+1de bakalim ne olacak bu sefer
ipekcim masal_94 doktor bakış açılarıda farklı galiba. Benim doktorum 34 haftalıkken 2400 grmdı iyi demişti haftasıyla uyumlu demişti. 35 hafta bugün 2760 gr. Hiç iri falan demedi normal olması gerektiği kadar dedi 🙄 artık soramıyorum da böyle burun kıvırır gibi cevaplar verince. masal_94