BetulMom Canookii benimde geç olmuştu,yanlış tarih kaydı yapmışlar hep erken arıyorlar😀ben 1.dozla 2.dozu 1 ay arayla yaptırdım.dün 2. Yi vurundum ağrısı başladı hemen 😕bide şişiyo kolum
Toprakksx1 gokyuzununogrencisii iki gün önce yaptırdım ilk dozu bugün 23 haftalık oldu bende geç kaldım diyordum akşamı hemşire aradı telaş yapma bakalım 2. Doz için de arar herhalde 24 ve 28. Haftalarda da şeker yüklemesi olacak korkma bir şey olmaz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸