gokyuzununogrencisii Kızlar 23 haftalik hamileyim, sağlık ocağına en başta gitmistim gebelik kaydı için, ondan sonra hiçbir şekilde aramadilar izlem vs için ve bu haftalarda tetanoz oluyo diye biliyorum doğrumu
tugcesakzci gokyuzununogrencisii evet genellikle 20. Haftalarda ilk doz 4 hafta sonra da ikinci doz yapılıyor
Canookii gokyuzununogrencisii sağlık ocağından sizi ayrıyeten aramıyorlar aşı kartı veriyorlar ilk gittiğinizde ve izlem tarihlerini de not edip veriyorlar siz de onu takip edip gidiyorsunuz bizim burda öyle yani
mervemurat16 gokyuzununogrencisii ben 24.cü haftada yaptırdım doktorum tek doz yeterli dedi benimde sağlık ocağı aramadı doktoruma sordum sonra yaptırdım
sevaldqn1 gokyuzununogrencisii evet beni 19. Haftada aradılar ve ayda 1 yada 2 ayda bir izlem için çağırıyorlar ariyorlar mutlaka
gokyuzununogrencisii tugcesakzci ee nasıl olucak geçtimi vakti ya 😓 sağlık ocağı uzak eve nasıl sordurcam bilmiyorum o kadar arıyorum açan olmadi off
tugcesakzci gokyuzununogrencisii canım ben dün burda 28. Haftada daha ilk dozu olanı okudum sanmıyorum bir sıkıntı olacağını
mommys1 gokyuzununogrencisii benide ebe aramayı unuttu ben gittim aşı olucam dedim sağlık ocağına git yaparlar aşıyı
busduuk1914 gokyuzununogrencisii gebelik takibine alındığın zaman hemşirenin sana özel bir numara vermesi gerekiyor. Bana da doktorum 20. Haftada ilk 24. Haftada 2. Doz dedi. Vakit kaybetmeden yaptır bence
tugbadurmaz34 Canookii bir şey merak ediyorum ben sağlık ocağına gebeliği öğrendikten sonra gittim ebe bana tarih verdi izlem yazıyor ama sanki tetanoz olacaksın dedi sonra bir hesapladım hafta olarak 14. Haftaya denk geliyor izlem nedir yoksa tetenoz için mi çağırdı anlamadım çok erken değil mi
Dilara5858 20.hafta ilk doz vuruluyor bende gittim dün grip olduğum için vurmadılar bana ertelediler geç vurulunca sorun olacağını sanmıyorum
Canookii tugbadurmaz34 izlem tetanozdan farklı izlemde kilona bakıyor tansiyonuna bakıyor bebeğin kalp sesini dinliyor. Tetanoz tarihi farklı zaten doğuma kadar tetanoz aşısı için iki kere gidiyorsun.
Canookii tugbadurmaz34 tetanoza 20.haftanda git sen ebeye söyle yapar o aşıyı. Bana aşı kartı vermediniz de
tugbadurmaz34 Canookii yaa çok teşekkür ederim 💕🫶🏻 bende 14. Haftamda iğne olacağım diye korktum daha varmış 😅😂
tugbadurmaz34 Canookii ilk izleme gideceğim 28 kasımda o zaman söyler büyük ihtimalle çok ilgili çünkü
Canookii tugbadurmaz34 benim bir hafta geç döllenme olmuş diye 20. Haftadayım sanıp 19. Hafta gitmiştim yapmadı mesela aşıyı 20. Haftaya girince yapalım dedi.
BetulMom Canookii benimde geç olmuştu,yanlış tarih kaydı yapmışlar hep erken arıyorlar😀ben 1.dozla 2.dozu 1 ay arayla yaptırdım.dün 2. Yi vurundum ağrısı başladı hemen 😕bide şişiyo kolum