taazeannee gazı olabilir. Onun dışında dünyayı daha tam tanımadığı için ve sizin kokunuzu, sesinizi bildiği için sizi istiyordur. Ama emzik verebilirsiniz, biraz rahat edersiniz. Çok sonradan verirseniz emziği de kabul etmeyebilir. Bugünlerde geçecek biraz sabır. Benimde bebeğim 2,5 aylık. Bu günler bir süreç ben hep öyle diyorum kendime ☺️