taazeannee kizlar bebegim 2 haftalik 10 gun hastanede yatti 4 gundurde evde geceleri asla uyumuyor karni tok alti temiz ama yokkk saatlerce memede duruyor geceden beri ayaktayiz ölüyorum uykusuzluktan napicam bu durumu yasayan var mii
Sebahat25 taazeannee bebek şuan dunyaya alısmaya calısıyo senın karnındaymıs modundanda cıkmamıs senı ıstıyo anlıyacagın sabret kucaga alısır diyenlere takılma ayagı yer tuttumu bıtıyo o kucak keyfıne bak bende oyleydım zombı gıbı gezdım üç aya yakın
Busraakay_26 taazeannee pış pış sesi ile dar alanda yatırsanız anne kucağı hissiyatı verseniz belki uyur gece uykusuzluğu kötü bir de o haftalarda bebekler gece ve gündüz kavramı yapamıyor gündüzleri dah aydınlık ortamda akşamları da daha karanlık ortamda uyutmayı deneyin
taazeannee Sebahat25 hep kucagimda zaten ama uykusuzluk inuda beni de mahvediyo artik depresyona giricem onunla beraber bende aglama krizlerine giriyorum
Minikperi ElifKarata taazeannee yani emzik kullanmıyorsanız bebeğinizin sizi emzik gibi kullanması çok normal. İnşallah alır emziği ben ilk gün verdim hiç riske giremem sonradan almıyolar. Dünyaya alışmaya çalışıyor şu an daha gece-gündüz kavramı onda yok. Alışacak. 🌸
BirazbundanBirazondan1 taazeannee bu ilk günler bareber ağlamak normal sanırım. 42 günlük bebeğim var. Aynı durumlar bendede var. Arada niye ağlıyorsun diye ben de ağlıyorum. Dün öğlen 12 de uyandı akşam 9 kadar toplam yarım saat uyudu. Eşim eve gelince istemsiz bir şekilde ne kadar uyuduğunu anlatırken ağlıyordum. (Bu arada gece kaç saat uyanık kaldığını yazmadım. Yani gecede uyanıktı)
Sebahat25 taazeannee en geç üç ay suruyo bu alısıyolar dunyaya ama bı aya bence duzune oturur ağla ınsansın sonucta tas degılsın ben tuvalete gıdemezdım ağlardım ama gecıcı
taazeannee ElifKarata bebegim eve geleli 4 gun oldu daha hanimefendi kotu bir sey demedim tanimaya calisiyorum henuz bebegimi
Odininmamisi Benim bebeğim emzik tutmuyordu gece uyuyabilmek için hep üstümü çıkartır göğüsümde yatırırdım. Ten teması rahatlatıyor bebekleri emerek uyurdu sonra yanıma alırdım ben dikkatli uyuyan biriyim ama eğer derin uyuyorsanız bebeği yanınızda yatırmayın
Faide2147 taazeannee gece ile gündüzünü karıştırmıştır benim ilk kızımda 10 gün hastanede kaldıktan sonra eve geldiğinde gecemiz gündüz olmuştu malesef 4. Aya yakın böyle sürdü
taazeannee BirazbundanBirazondan1 Allah yardimcimiz olsun kendilerine de iskence ediyorlar :( cok uzuluyorum uykusuz kalinca 😢
Minikperi taazeannee ya bi kere geç kalmışsınız o yüzden deneyebişdiğiniz kadar emzik demeniz gerekiyor maalesef. Philips Avent ultra air deneyin onu alır diye düşünüyorum ama biraz uğraştıracaktır sizi.
ElifKarata taazeannee değiştirmeyin ısrarla aynı emzgi verin ağladıkça üstüne anne sütü damlatp sokun ağzına bide öyle deneyin
1prensesannesi__ taazeannee 3 tür emzik cesiti var yuvarlak damaklı ve kiraz emzik damakli kolay kolay tutmuyolar ama yuvarlak emzik deneyebilirsin meme ucu gibi oluyolar tutabilir
taazeannee Minikperi 14 gunluk ve ilk 10 gun yogun bakimda yatti yani emzigi verebilecegim en erken donem.