İki gündür kuzum çok huysuzdu. Tüm düzeni uyku vakti bozuldu, gazi vardır vs dedik ama tesadüf eseri ayak parmaklarina dolanan saçı fark ettim. Çorap ipini duymuştum ama buna hiç denk gelmedim. Çocuğunuz sebepsiz huysuz olursa nolursunuz kontrol edin. Ben cok geç farkettim ve 3.cocuk yani zerre aklıma gelmedi. 1 gün daha geç kalsaydım belki kangrene bile donebilirdi 🥺 resmi ekliyorum. Yorum atın ki diğer anneler de görsün, dikkat etsin 🌺
