Canım annelerim lütfen gören görmeyen herkes bi yorum yapsın bana bunu açıklayın lütfen,sabah ilk idrarla yaptım direk ilk 10 dakikada böyle silik çizgi gördüm sabah idrardan önce zaten kan verdim eve geldiğim gibi de idrar verdim böyle çıktı pozitif mi sizce ağlamak üzereyim emin olmak için Beta HCG değerimi bekliyorum siz yinede yorumlar mısınız lüütfeeennnnnnn regl dönemime henüz 4 gün var yardım edin lütfen🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤍🤍🤍
