Bilgeates Kızlar ben hamilelik haberini aldığımda hormon testleri de yapmıştı sağlık ocağı doktorum tsh 5.47 çıkmıştı yüksek çıkmış biraz kadın Doğum doktoruna söyle demişti ben söyledim fazla yüksek değil internette baya kötü şeyler yazarlar zeka geriliği boy kısalığı filan ama alakası Yok merak etme ama için rahat edicekse tekrarlayalım demişti bende güvendim o an da tekrarlamadık ilaçta vermedi şimdi okuyorum da çok kötü şeyler yazmışlar ben 2 hafta sonra bebeğimi görmeye gidicem hatırlatsam mı doktora kontrol etse mi sizce
semrakarahan Bilgeates canim normalde 2 .5 olmasi gerekiyor hadi 3 e cikiyor normalde ama benimkiside 8.22 olmustu dahiliyeye yolladi suan ilac kullaniyorm
Beyzamercan Bilgeates canım bence hemen git çünkü bende tedavisini görüyorum hamile oldugumu öğrendiğimde ilaç kullancaksin düzenli ama sakin ihmal etme
eymeninannesii Benimde 5.5 çıkmıştı cnm tiroit ilacı verdi neden size vermedi tabikide hatırlat değerin yüksek ilaç kullanman lazım ayda 1 gidiyorum geçen ay gittimde 1.3 gibi cıktı o halde bile devam et dedi endokrin ya da dahiliyeye gitmen gerekli
Bilgeates eymeninannesii bu gittiğimde konuşayım ben korktum yazılanları okuyunca acaba 2 hafta beklemekle bi sıkıntı olurmu ki
eymeninannesii Bilgeates sonucun ne zamana ait bence dahiliye ya da endokrine git yeni tahlil yapılsın ona gore de ilaca başlarsın 2 hafta bekleme
Veyselimiz Bilgeates bnce kalk git bnm 5.75 di bebegimin kalbi hormon düşüklügünden durmuş olabilir dedi doktor diğer bebsgimde şimdide çıktı 3aylık gebeyim 5.75di levetiron kullanıyorum şimdilik bisey yok bakalım
NimetDilmen Benimde yüksekmiş ladin doqum doktorum ilaca baslancak dedi. Cuma qunu tekrar bakcak troid polikinliqi ve ona qore ilac vericek. Kesinlikle kullanmalısın seninde yüksek ckmıs
Bilgeates eymeninannesii sonucum 27 Kasım a atti ya doktor bişey olmaz yazılanlara inanma diyince önemsemedim pazartesi bi gideyim olmadı ne dicek bakalım dahiliye doktoru
eymeninannesii Bilgeates aslında tekrar tahlil yapıyolar ama sen o sonuçla git başla bian önce neden öyle dedi doktorun onu anlamadim
Bilgeates eymeninannesii bende anlamadım ki aldım randevu bakalım ne dicek ilaca başladığımı duyunca kadın doğumcum ne dicek acaba
Bilgeates eymeninannesii sat a göre 7 haftalık ama doktor geç döllenme var demişti keseye göre 5+3 filan şuan
eymeninannesii Bilgeates tam zamanı ilacın hemen gidersen sıkıntı olmaz 6 haftalıkken başlamıştım bende