Babykuzucuk 25 günlük olacak bizim de sarılık oldu hatta doğum yaptım yattık sarılıkdan çıktık sonra eve geldik sarılık yüksekti belliydi hastaneye götürdük hatta sarılık değeri 14 tü doktor sarılık yok dedi ve ben şok olmuştum sonra takviye yaptım ben mama benim kızım da aynı oldu takviye yaptım kızım da çok zor şeyler yaşadım aynı durumu yaşamamak için korktuğum için takviye yaptım kizlar takviye yapın doktorunuza söylemeyin zaten sormaz yada kendisi söyler takviye yap diye genel de mama vericekmissin ki sarılık olmasın diye amaç aç kalmayack kizlar yani mama yiyen çocuk da büyüyor çok şükür saglikli olan da var benim kızım mamayla büyüdü 1 yaşını geçti şimdi mama vermiyorum mesela bakacam duruma göre vericem vermicem şimdi de işte oglum var 25 günlük olacak kendisi acıkınca uyanıyor mesela gece mama vermiyorum emziriyorum yatiyo mama verince de çok kilo almasın diye vermiyorum ara sıra veriyorum yani çok kilo almış bu sefer de onada dikkat ediyorum günlük 20 veya 30 Gram alsın yeter 2 saatte bir ilk başta sonra kendisi uyanıyor zaten emin olun..