Babykuzucuk Kızlar yenidoğan henüz 14 günlüğüz gece kaç saat arayla kalkıp emziriyosunuz ? Yani bu sarılık risk muhabetti varya. Kaç gün sonra bu risk azalıyor yani. Çok şükür öyle bi durumumuz olmadı ama bebekler bu riski ne zaman atlatıyor tam olarak
Gozdecaner Babykuzucuk ilk bir ay boyunca 2 saatte bir emzirdim sarılık değeri biraz yükseldiğinde mama takviye ile toparlamıştı ama 2. Ay başlangıcı ile 3-4 aaat ara ile kendisi acıkıp uyanmaya başladı tabi bu süreç zaten 3 ayı buluyor bebeğin düzeni oturana kadar sarılık riski dışında kendisi kalkmaya başlıyor 😂😂
Churcill Babykuzucuk ben ilk 20 gün falan 2 saate bir kalkmıştım daha sonra doktor 3 saate çıkarabilirsin arasını demişti sonra zaten kendi kendine kalkmaya başladıı
Linaa90 Babykuzucuk 2 saatte bir emzirdim uyandırmak işin altını falan açtım hep 15 günden sonra kendi uyanmaya başladı 2.5-3 saate çıkardım şimdi 1 aylığız 4 saati gördü dün gece ilk defa
karanmom Babykuzucuk benim bebekte var ama gözlerinde hafif tam 10 günlüğüz bugün vücutta vs yok gözleri hafif Sarı öyle duruyor getirdk doktora biseycikmadi haftaya tekrar getircez , 2 saate bir emziriom gündüz bir saate bir zaten bebeğim istiyor emmek sağlık ocağı bol bol emzir dedi
Babykuzucuk Gozdecaner ben gece alarmı 1 saatte 1 e kuruyorumda çok yıprandım. Uykumu alamadıgım için aşırı bitkin oldum. Gündüzde zaten her aklına geldikçe memede
Mylove47 Babykuzucuk ben ilk 10gun iki saate bı emzirdim sonra saatte bi emzirdim bazen kendi kalkıyor bazen kendim uyandiriyorum bende gece bı buçuk saat buluyo bazen iki saat ama çok fazla aşmıyor saati her bı saate emziriyom bende yıpranma olsada alismaya çalışıyorum kaynanamla yasadigim için 2 saate birde kiziyolar ama doktor tavsiyesi de iki saate bir uyuyunca
Rabiaa04 Gebe okulunda bize normal doğumlarda 2 saate bir sezeryanda ise saat başı emzirin diye söylemişlerdi
Babykuzucuk karanmom şuan öyle olmaları normal. Bizim doktorumuz o sarılar için korkma bu süt sarılığı hastalık sarısı değil demişti.
Gozdecaner Zeynep966 13 gözlemlendi ama sadece gözlerinde ve yüzünde çok çok hafif sarılık belli oluyordu doktor hemen müdahale ettirdi ardından süt ile devam ettik çabucak toparladı
Busraakay_26 Babykuzucuk 10 gün 2 saatte kalktım sonra o uyandığın da kalktım ki kızım da zaten 2-3 saatte bir kalktı
2erkek1kiz Babykuzucuk canım ilk hafta ortaya cıkmadıysa eğer dahada olmaz Allah’ın izniyle eğer gece bebegın kendi kalkıp emmiyorsa uyandırma bana 2 doktorumda aynı seyı soyledı ve uyku egıtımı vermedıgım halde çocuğumun gece uykusu oldu 11 de emıp uyuyordu tam 5-6 saat sonra tekrar emiyordu altını degısıp emzırıp birdaha uyutuyordum ve en az 4 saat daha uyuyordu ilk zamanlardan boyleydı ama gunduzlerı tam 2 saatte bir emzırıyordum saatlı yapıyordum ki gaz olmasın sık sık her arandığında emzırıldıgınde hazmedemeden yenisi gelince gaz problemi çok oluyor.
Babykuzucuk 2erkek1kiz ay ciddenmi yaa. Bugün tam 15 günlük olduk. Hala korkudan 1.5 saatte 1 kalkıp emziriyorum bişey olmasın diye. Gündüzleri zaten o her istediğinde veriyorum. Eger uyuyosada 2 saati gecirmemeye çalışıyorum. Doktoruma kaç saati sormayı unutunca kendim şüpheye düştüm. Demekki riskli dönemi atlattık bizde ona göre bende bi Düzen kurucam
Pinar0808 2erkek1kiz canım ilk doğduğunda da mı aynı yaptın.ben sarılık olmasın diye zorla uyandırmaya çalışıyorum gece altını falan açıyorum uyansın diye.sonra da zor dalıyor uykuya.ama korkuyorum sarılık olur diye 2saatte uyandırmaya çalışıyorum
--Kubra-- Benim sütüm gelmedi, mamayla atlattık. Gecede mama vermiştim. Sarılık oldu ama 1 gece ışık tedavisi gördü çıktık hastaneden. Şuan oğlum 2 aylık. İyiyiz şükür. Ama hâla sütüm yok o ayrı. Mamaya devam