33+5 im ben de. Aralik 6 sı gibi sezaryen için konuştum doktorla bakalım insallah denk gelir.
Kesin günü belirlemedik henüz. Hastane çantamı hazırladım gecen hafta.
Bugün doktora gittim 46cm 2300 gr olmuşuz. Nstde sancı da çıkmadı cok şükür. İnsallah günü gününe doğar😇