crazymommy Girdim canım nst ye, yan yattığımda çok net alamadık. Bir de uyuyordu benimki uyandırmak için 4 çikolata 1 meyve suyu takviyesi yaptık 😂 sırt üstü yatırdı 15 20 dk sürdü ama belim hafif ağrıdı. Çok şükür sancım çıkmadı, çok baskım var ama doktorum da bebek artık doğum zamanı yaklaştığı ıcın yoluna giriyor açılma olduğu için baskın oluyor dedi. Haftaya pazartesi bidaha nst, 2520 gram olmuş🥲