S12e28h46 randevu vermiyorlar genetik bölümüne gidiyorsunuz direk pazartesi 14.30 da Salı perşembe cuma günleri de 10.30 da doktor geliyormuş bu saatlerden önce gidip sıra alıyorsunuz sonra içeri girip fetal dna istediğinizi söylüyorsunuz sekretere giriş açıyor birkaç bilgi doldurmanızı istiyor muayene ücretini ödeyip doktorun içeri çağırmasını bekliyorsunuz sonra kan veriyorsunuz bir tüp onu alıp genetik bölümü laboratuvarına götürüyorsunuz tarif ediyorlar zaten en erken 3 en geç 5 hafta içinde sonuçlar çıkıyormuş sonuçları siz ya da birinci derece yakınınız gidip oradan alıp doktorla görüşüyor telefonda ya da farklı bir şekilde vermiyorlarmış