Elifftrkgl merhaba ☺️ Genel olarak hastane ilgi alaka güzeldi, hemşireler yardım etti her konuda.
Doğum sürecim biraz zor oldu sadece, kendi sancım gelmeyince suni sancı takıldı. suyum gece gelmişti, Muhabbet hanım kendi sancılarım gelsin diye bekledi öğlene kadar müdahale olmadı. Gece gelince nöbetçi doktor, ebe muayene edip Bilgi veriyor muhabbet hanıma. Ama kendi sancılarım cok başlamayınca Bi 5 saat suni sancıyla birlikte sancı çektim. Sonra 5 saatte kendi sancılarımı çektim fakat sancıların düzeni istenen şekilde değilmiş ve bebeğin nabzı son 3 saat hiç düşmedi. Bi kaç saat bekledik düşsün diye olmadı. Rahim açıklığı da en son 6 cm di fakat bebeğin nabzından dolayı sezeryana alalım dedi muhabbet hanım. Sancılarım çünkü 2 dk da bir geliyordu ama doğum İçin yeteri açıklık yoktu. Suyum geleli de 20 saat olmuştu. Ben de kabul ettim sezeryanı cünkü hem dayanacak gücüm kalmamıştı hem de bebeğin nabzı 180-190 larda geziyordu. Akşamüstü hızlıca ameliyathane hazırlandı öyle sezeryana geçtim. Spinal anestezi yaptılar tam uyumadım. Bi engel yoksa sana bırakıyorlar tercihi tam mı uyumak istersin yoksa spinal mi diye. Odaya alındıktan sonra peşine bebeği de getiriyorlar, emzirme konusunda bebek memeyi tutmadığında hemşirelerden destek aldım hep, gelip yardımcı oldular her seferinde. Eve dönerken ben de aşağı yukarı nasıl memeyi tutar diye öğrenmiş oldum.
Sonraki gün muhabbet hanım yine kontrole muayeneye geldi, haftasonuydu aslında. Doğum/sancı sürecinde de gün içinde 4 saatte bir uğradı, onun haricinde ebeler sürekli Bilgi gönderiyordu doktora.
Bebeğin ilk muayeneleri kan alma vs hepsi yapıldı, ekstra sürpriz bir ücret olmadı, minik bi anlaşmazlık oldu hesapta ama çözdük sonra.
Genel olarak memnun ayrıldık diyebilirim.