Melimelike Selam kızlar, bugün bitti desek 39+5 olduk. Az önce nişanım gelmiş, sabahtan beri de adet ağrısı gibi ağrım var ama arada yok oluyor ben de tam anlamadım. Doğum yakın galiba panik oldum 🥺🥺
busra-2410 Melimelike Bende 39+0 ım bu akşam benimde nişanım geldi ama ağrım yok şu an diken üstündeyimm 😢
mucizeeemmm Melimelike nişanın nasıldı canım benden bugün iki kere sarımsı renkte akıntı geldi dünden beri karın ağrım var ne olacak bilmiyorum
Ulkr Benim de dünden nişan gelmeye devam ediyor sırt ve kasık ağrısı artmaya başladı ama düzenli sancı yok. hadi hepimiz kolaylıkla sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah
Melimelike Kızlar suyum geldi 1-2 bardak nerdeyse sırılsıklam oldum, hastaneye gidiyoruz simdi dua edin 🙏🙏🙏
busra-2410 Melimelike Allah yardımcınız olsun dualarınızda bizide unutmayınn hepimiz bir avazda kurtulalım inşallah ❣️
aaallegraa Melimelike hadi bakalım harika bir doğumun olsunnnnn 🌺✨✨✨🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️
fatmaselgor12 Bende 37+5im 2 gün önce çatı muayenesi oldum kanamam oldu geçti bugün nişan gibi bişey geldi ama muayeneden dolayı mı yoksa nişan mi bilemedim yasayan var mı bu durumu
Melimelike fatmaselgor12 ben çarşamba günü çatı muayenesi oldum, 1 gün sonra kahverengi lekelenme geldi, sonraki gün yine geldi
Aycan1 Melimelike bende 38+1 haftalığım dün ara ara sancım vardı 1. 20satte yakın gelip gidiyordu sonra biraz geçti alalh yardım etsin hepimize