Mucizem14 inanın takmamaniz daha iyi, ben kilolu hamile kaldım, doktorum kilo almamaya calis dedi, elimden gelse hiç almamaya çalışırdım ama bunada şükür. Bebeğimin sağlığı için dikkat etmeye almamaya çalıştım mecbur yani 😊 hem sizde çok almamıştınız , 20-25 kilo alanlar var 😊