Srp53 benim 2.5 sene sonra olmuştu pkos olduğu için olmuyor mayıstan beri yine yok bak olmayacak yani anladım bu çizgiler bi fikrim yok yarın da son kez test yapacağım biliyorum çıkmasada acaba mı diyeceğim baktım adetim yine gecikti kan veririm zaten acı gercek çıkar off çok zor gerçekten allah kimseyi evlatla sınamasın