Merhaba dun gece test yaptığım da çok silik bi çizgi vardı bugün saat 6 gibi yaptım hiç birsey çıkmadı biraz önce bi daha denemek istedim yine çok hafif çizgi var 3 test te miratech birde dun ki de.biraz önceki de 10 dk dan sonra biraz önce yaptığım 15.dk iyice gözle gözüktü yansıma.gibi birsey olabilir mi ama üç noktasından pembelik geçiyor anlam veremedim attığım resimde görebiliyor musunuz şuan alttaki yeni olan
