Ayseakyl Allah yardımcımız olsun.ağrı acı dediğin gelip geçer benim tek korkum doktorların oyununa gelmek.eğer yapılmaması gereken muayeneyi yapıyorlarsa herşey yolundayken kendileri sorun çıkartmaya çalışıyorlarsa işte o zaman Allaha havale ediyorum.hamileliğim boyunca bel sırt ağrısı çektim,midem yandı,çogu gecelerim uykusuz geçti,nefes nefese kalıp oturduğum yerden kalkamadığım ayaktayken yürümekte zorlandğm günler oldu.hepsine eyvallah ona sözüm yok illa bi zorluk olacak ki mükafatını alalam ama doktorların para uğruna verdikleri yemini unutup durduk yere hastayla oynayp ağrı acı çektirmesi ilaç basmasına dayanamıyorum ben🤨😞