Es5ra canım beni de ilk 36 da normal doğum istedigim icin cati muayenesi yapti acıdı biraz ama çok değil sonra artık haftada 1 kontrole gidiyoruz artık çatı muayenesi açıklık kontrolüne dönüştü her hafta yapıcaz dedi 2. Yapilan beni mahvetti kanamam oldu yarında gidicez ve yine kontrol edecek 1 gün kendime gelemiyorum ama buna dayanamazsak normal doğum nasıl yapcaz 🙈