Merhaba gebeler yada yeni doğum yapanlar. Bugün sezeryan doğum yapan bi arkadaşımdan birşey duydum doğruluğunu teyit etmek istedim. Sezeryan doğumu yapıp odaya çıkmış aradan 6-7 saat sonra doktorlar gelmiş dikiş ve kasık yerine sert darbeler yapıp rahmi yerine oturtmuş, canıda çok yanmış. Böyle bir işlem oluyor mu? Oluyorsa gerçekten can yakıyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim.