Esmaveral ya yapan insan da ne varsa. Benim ilk gebelikte ne doktor acıttı ne doğumhanede ebe. Yani hissetmedim desem yeridir. Bu geelikte bir gün ağrım var diye acile gittim bı ebe baktı yemin olsun yumruk soktu sandım bir anda gözüm falan döndü. Sonra bakan ebeler ise hic acıtmadı valla