Deletedmom_85 cigit çok iyi fiyatlara bir bak istersen genel olarak aynı ama LC ile falan. Biz 03 ay yine aldık biraz fazla çünkü boku sürekli kafasına çıkıyor sadece süt içerek nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama göt baş bir oluyor o yüzden sık sık yıkanması ve hazırda bekleyen yedekler olması gerekiyor. Fotoğraf için tam olsun diye güzel bir hastane çıkışı alıp kalanı 03 alabilirsin çünkü evet çabuk büyüyorlar 🤣 iki katı kadar da 36 gidiyor genelde 6 9 mesela 3 katı aldık çünkü ek gıda dönemi her yer mama 🤣 öyle arttırarak gittik biz hep… Şuan mesela 12 24 alıyoruz fazla alıyoruz çünkü bazen hanımefendi beğenmiyor üstümü değiştir diye tutturuyor 🥲🥲🥲 böyle böyle katlayarak git. Zaten yenidoğan hediye de geliyor sıkıntı olmuyor.