betul_hnc3 canım bu senın degıl doktorun hatası keseyi gördükten sonra şu gun gel kalp atışını dinleriz demesi gerekirdi he gidersin o gun duyulmaz tekrar çağırması gerekiyor 8 haftaya kadar yolu vardı doktor hatası diye düşünüyorum Rabbim sabır nasib etsin daha guzel haberler almanı nasib etsin