Liyamm1
tugbadurmaz34 Boş gebelik zehirlemez ki ??? Kendiliğinden düşer ya da böyle büyümeye devam eder. Bende kürtaj oldum 8+3de. Beklemek istersen bekle ilerleyen haftalarda sadece zor olur senin için dediler. Kese büyüdüğünde düşük yaparken çok ağrılı olur belki parça kalır yine kürtaja girersin dediler. Onun dışında hiç bir tehlikesi yok.
Hatta ikiz gebelik yaşayanlar oluyor. Bir kese dolu diğeri boş. Doktorlar boş olan kese kendiliğinden kaybolur diyip müdahale etmiyor. Ki öyle de oluyormuş bir çok forumda okudum.
Allah korusun boş gebelik değil de dış gebelik olsaydı işte o zehirlerdi. Allah korumuş 🤍