Naniklininik Berraeray1 zaten daha çok küçük çok çok derinden hafif gelir. 8.haftada netleşiyor 6/7. Haftalarda da vajinal duyuluyor. Dinlen bolca ve sıvı tüket
Berraeray1 Naniklininik aynen bi dup dup sesi duydum videoda var hatta ama doktor daha duyulmaz nabız olabilir diyince bir şaşırdım 😂
Naniklininik Berraeray1 bana da 6.haftada öyle oldu hafiften geldi ama emin olamadık bekledim sabretmesi zor olsa da. İnşallah siz de sağlıkla duyarsınız
Yasemincee26 Berraeray1 pembe akıntı çok geldi mi canm dün benden de geldi aşırı korktum yine iğne vuruldum geçti bugün şükür sen ne durumdasın şuan
Yasemincee26 Berraeray1 canm iyi akşamlar doktorla görüştün mü ne durumdasın. Şimdi benden de pembe lekelenme geldi korktum fitil koydum hemen ayaklarımı uzattım 😑 Rabbim evlatlarımızı korusun tüp bebek annesi olmak çok zormuş
Berraeray1 Yasemincee26 görüştüm canım ben kırmızı bi kanama yaşıyorum ama çok şükür kesede de bebekte bi şey yok sağ sağlam kucağımıza alırız inşallah pembeye kahverengiye pek telaş etme demişti doktorum
Yasemincee26 Berraeray1 canm ne durumdası lekelenmen bitti mi benim bugün yine kahve tonları peçeteye sildikçe geldi vallahi çok yoruldum 😑
Berraeray1 Yasemincee26 kahverengi içeride kalan kurumuş kan fitil akıntısıyla geliyor bence korkma yerleşmeden geliyor olabilir o iğneyi bende kullandım güzel bir iğne