Berraeray1 Kızlar transferimin 24. Günü 26 ekimde beta değerim 951 çıktı üstünden 7 gün geçti bugün tekrar bakıldı 2 Kasım da 3364 çıktı daha yüksek olması gerekmiyor mu
Kediannesi1 Berraeray1 yoo yüzde atmış oranında artış göstermiş gibi görünüyor gayet güzel ki neden baktılar beta korkacak bir şey yok
Mavimsii_56 Berraeray1 cok kan verdn ya bu kadar nie verdn ki senn suan kalp atsını beklemen lazm kan işi bittti bnce
Naniklininik Berraeray1 Berraeray1 betaya takılmayın hiç panik yapıp sürekli kan vermeyin biraz bekleyin kese kalp tamamdır zaten.
ikizprensesannesi @Berraeray1 Kesen göründü mü tekrar neden beta bakıldı kesen göründüyse beta artışının önemi yok diye biliyorum
Berraeray1 ikizprensesannesi kese gördü ama bende pembe akıntı geldi o yüzden acile geldim tekrar beta baktılar
Yasemincee26 Berraeray1 pembe akıntı çok geldi mi canm dün benden de geldi aşırı korktum yine iğne vuruldum geçti bugün şükür sen ne durumdasın şuan
Berraeray1 Mavimsii_56 ebe baktı duydum dedi video falan çekti başka ebe geldi kalp atışını daha duyamayız nabız olabilir dedi neye kime inanacağım şaşırdım
Berraeray1 Naniklininik ben kan vermek için gitmedim canım hafif lekelenmem oldu acile gittim orada baktılar keseyi gördü ama kalp atışı şimdi duyulamaz dedi ala ebe de duydu ben orada bi anlam veremedim
Naniklininik Berraeray1 zaten daha çok küçük çok çok derinden hafif gelir. 8.haftada netleşiyor 6/7. Haftalarda da vajinal duyuluyor. Dinlen bolca ve sıvı tüket