Esra12 Kızlar ayın 26 sında 38 haftalık sezeryan olacam bir gün öncesinden yapmam yemem gereken şeyler ve olduktan sonra yapmam gereken şeyler nelerdir paylaşabilir misiniz
GozdeCemre Esra12 valla olmadan önce hayatımda değişik birşey yapmadım canım kahvaltımı yaptım gittim bilmiyordum çünkü acil oldu😂ama olduktan sonra gazını çıkarana kadar yemek vermiyorlar belirli bir saatten sonra sıvı tüketmeye başlayıp gazın çıkana kadar ekmek yok😂
GozdeCemre Esra12 bide hemen yürü yattıkça kötü oluyorsun ben kalktım gezdim hep yani ve çabuk geçti hatta hiç anlamadım Bile yürümek çok önemli acıyor diye yatma ve ağrın olmasada naz yapmayı unutma😂ben yapmadım pişmanım 😂
FatmaOrhan Esra12 evet ben kızımda öyle yaptım öğlen girdim sezeryana gece 12 den sonra ne su içtim ne birsey yedim
GozdeCemre Esra12 valla çok ağrım olmadı benim canım bi ilk kaldırdıklarında dediğim Gibi çok hareket çabuk iyileştiriyor yatarsan yattıkça kötü olursun
mutlulanne55 Esra12 Bende sabah 2 3 tane fındık ve kuru incir yiyip gitmiştim doktor sordu bişey yedin mi diye bende dedim bişey demedi ama yeme sende doktorların bir bildiği vardır elbet canım 😊
Gozdealpu Gece 12den sonra bi şey yiyip içmeyin. Su bile. Mutlaka o gece uyuyun. Heyecanlı olacaksınız hamile olarak son geceniz ama dinlenmeniz lazım. Bebekle uyunmuyor 🙄 Sürekli nescafe içmek gerektiği için yanıma kettle ve kahve almıştım. Fotoğrafçı ile anlaşmadıysanız genelde hemşireler söylüyor telefonunuzu uçak moduna alıp içerde fotoğrafınızı çekiyorlar. Şarjı tam olsun. Bebeğinizi sizden önce kimse kucağına almasın. Benimkini almışlar maalesef. Bebeğinizi hemen emzirin süt gelmiyor sansanız bile geliyormuş. Elle sıkınca görünmüyormuş. Ben hemen mamaya başladım bilmediğim için. Ben hastanede kullan at alt açma örtüsü kullandım. O tecrübesizlikle çok kaza yaşanıyor. Erkekse altını açarken pipisinin üstüne pamuk koyun 🤣🤣
GozdeCemre Esra12 sen bakma herkese herkesin canı pek kıymetli 😃 ben hiç birşey anlamadım balla sadece ilk yataktan kaldıracakları zaman biraz birşeyler hissediyorsun sonra kalkıp yürümen lazım yürürsen çabuk iyi olursun canım
Duyguynrky Esra12 öncesinde de sıvı ve sebze ağırlıklı beslenmeye başla. Kabızlık çok zor oluyor. Doğumdan sonra da hemen katıya geçme. Doğumdan sonra terlememeye dikkat et bol su ve kahve iç. Uyuşman geçtiği anda yürümeye başla. Onun dışında birşey yok 😌