aslygtt doktor bana hsg cekildikten sonra odasina gidince korunmamizi soylemisti bende neden korunayim ki zaten olmuyo demistim simdi olurda bir gebelik olursa sagliksiz olabilir hsgden sonra demisti. Acikcasi dinlemedim kanamam bittigi gun direkt iliski oldu kafama gore 1 gun bosluk bırakarak gittim 1 hafta hangi gunu hamile kaldim bilmiyorum ama kendimce boyle yontem yürüttüm. O yuzden bi yerden alinmis bilgi degil benim kafadan atip tutturmam 🥲